• Latest News

    Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2018

    US Box Office: Η προσωπικότητα του Freddie Mercury ήταν αρκετή


    Στο πνεύμα της larger than life προσωπικότητας του Freddie Mercury, το Bohemian Rhapsody εκτοξεύτηκε στην κορυφή του αμερικάνικου Box Office αυτό το Σαββατοκύριακο, φτάνοντας τα 50 εκατομμύρια δολάρια στο άνοιγμά του, αφήνοντας τον Καρυοθραύστη της Disney αρκετά πίσω, ενώ το Nobody's Fool έδωσε άλλη μία επιτυχία στον σκηνοθέτη / παραγωγό Tyler Perry και το αστέρι του, τη Tiffany Haddish.

    Παρά την ταλαιπωρημένη παραγωγή και τις μέτριες κριτικές (59% στο Rotten Tomatoes), το Bohemian Rhapsody ξεπέρασε τις προσδοκίες χάρη κυρίως στη διαχρονική δημοφιλία του συγκροτήματος Queen αλλά και το buzz της εξαιρετικής παρουσίασης του Freddie Mercury από τον Rami Malek.
    Βοήθησε και το γεγονός ότι το τμήμα μάρκετινγκ του στούντιο έβγαλε πολλά και καλά trailer για τη ταινία, όπως και το ότι ο Malek εμφανιζόταν σε πολλά late night talk shows στην αμερικάνικη τηλεόραση, όλο αυτό το διάστημα.
    Ακόμα και το IMAX βοήθησε, φέρνοντας 6, 2 εκατομμύρια δολάρια μόνο από τις 401 IMAX αίθουσες.

    Σε σύγκριση με παρόμοιες ταινίες που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, το άνοιγμα του Bohemian Rhapsody ήταν κατά 14% καλύτερο από το blockbuster της Lady Gaga, A Star Born (42,9 εκατομμύρια δολάρια) και κατά 30% καλύτερο από του Mamma Mia! Here We Go Again (34,9 εκατομμύρια δολάρια τον Ιούλιο). 

    Αυτό που αναμενόταν ήταν το πολύ καλό Cinemascore ‘A’ (το γκάλοπ που γίνεται έξω από τους κινηματογράφους στους θεατές), καθώς είναι λογικό οι οπαδοί του γκρουπ, του ‘We Will Rock You’ και του ίδιου του Mercury να ενθουσιάστηκαν εύκολα, όπως συμβαίνει συνήθως σε κάθε biopic λατρεμένου μουσικού.
    Αυτό πρακτικά σημαίνει μακροημέρευση στις αίθουσες και στις επόμενες εβδομάδες, και ίσως μια υποψηφιότητα για τον Malek στα προσεχή Όσκαρ.

    Στη δεύτερη θέση ήρθε το The Nutcracker and the Four Realms της Disney, η οποία άνοιξε με το μάλλον απογοητευτικό νούμερο των 20 εκατομμυρίων δολαρίων. 
    Η ταινία με το μεγάλο budget απευθύνθηκε στο οικογενειακό κοινό σε μια εορταστική περίοδο, αλλά παρά το γεγονός ότι είχε αναγνωρίσιμο cast και ένα fantasy story σχεδιασμένο για αυτή τη χρονική περίοδο, οι κακές κριτικές (35% στο Rotten Tomatoes) και το σχετικά άγνωστο στο κινηματογραφικό κοινό παραμύθι, δεν βοήθησαν τη ταινία να φτάσει ψηλότερα.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Καρυοθραύστης είναι η δεύτερη PG fantasy ταινία της Disney που ανοίγει απογοητευτικά φέτος.
    Τον Μάρτιο, το Wrinkle in Time έκανε το ντεμπούτο του με τα σχετικά αξιοπρεπή 33,1 εκατομμύρια δολάρια, αλλά μόλις που κατάφερε να περάσει τα 100 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος.
    Το Nutcracker, με πολύ πιο μικρό ξεκίνημα από εκείνο – και ακόμη μικρότερο και από το μικρότερου budget Christopher Robin που άνοιξε στα 24,5 εκατομμύρια δολάρια - θα πρέπει να κάνει υπέρβαση στις επόμενες εβδομάδες, κάτι πολύ δύσκολο αν σκεφτείς ότι έρχεται και το The Grinch.
    Παρ 'όλα αυτά, ο Καρυοθραύστης λογικά θα βρίσκεται στις αίθουσες και στη περίοδο των εορτών, μια εποχή που σίγουρα θα τον βολέψει πολύ.

    Στην τρίτη θέση βρέθηκε η κωμωδία Nobody's Fool του σκηνοθέτη και παραγωγού Tyler Perry, η οποία κατάφερε να ξεκινήσει με 14 εκατομμύρια δολάρια περίπου.
    Είναι πιο μικρό ξεκίνημα από το προηγούμενο του Perry, το Acrimony (17,1 εκατομμύρια δολάρια νωρίτερα φέτος), αλλά εξακολουθεί να είναι ένα αξιοπρεπής νούμερο για μια ταινία με προϋπολογισμό μόλις 19 εκατομμύρια δολάρια. 
    Επιτυχία και για την πρωταγωνίστρια Tiffany Haddish, μολονότι αυτά τα 14 εκατομμύρια δολάρια είναι λιγότερα από τα 27,2 εκατομμύρια δολάρια άνοιγμα του Night School το Σεπτέμβριο – αν και η ταινία αυτή επωφελήθηκε από την παρουσία του Kevin Hart, οπότε η σύγκριση δεν είναι δίκαιη. 

    Η πλάκα είναι ότι όλες οι ταινίες του Tyler Perry δεν αρέσουν καθόλου στους κριτικούς (το Nobody’s Fool έχει 25% στο RottenTomatoes και γενικά καμία δεν είχε μεγαλύτερο νούμερο), αλλά τα εισιτήρια που κόβουν είναι εντυπωσιακά.
    Αυτή ας πούμε, έχει Cinemascore ‘A-‘.

    Για την επόμενη νέα κυκλοφορία πρέπει να πάμε στην 22η θέση για να βρούμε το Boy Erased, το δράμα με τη Nicole Kidman και τον Russell Crowe, το οποίο βγήκε σε Platform release (1-99 αίθουσες).
    220 χιλιάδες δολάρια σε 5 αίθουσες δεν είναι καλό νούμερο, αλλά δεν έχω ιδέα σε τι αίθουσες και σε ποιες πόλεις έπαιξε.

    Στην 25η θέση ήρθε το ντοκιμαντέρ Maria by Callas (που εμείς είδαμε τον Ιανουάριο) με 152 χιλιάδες δολάρια σε 16 αίθουσες, ενώ πέντε θέσεις πιο κάτω βρέθηκε το A Private War, με τη Rosamund Pike στο ρόλο της πολεμικής ανταποκρίτριας και με 72 χιλιάδες δολάρια σε 4 αίθουσες.
    Τέλος, 35η θέση για το Bodied, ένα musical drama με rap battles (50 χιλιάδες δολάρια σε 14 αίθουσες) και 38η θέση για το αθλητικό ντοκιμαντέρ In Search of Greatness (35 χιλιάδες δολάρια σε 16 αίθουσες).

    Τα λέμε αύριο με το δικό μας box office. 

    November 2-4, 2018

    TW
    Title 
    Weekend Gross
    Theater 
    Total Gross
    Week #
    1
    Bohemian Rhapsody
    $50,000,000
    4,000

    $50,000,000
    1
    2
    The Nutcracker and the Four Realms
    $20,000,000
    3,766

    $20,000,000
    1
    3
    Nobody's Fool
    $14,000,000
    2,468

    $14,000,000
    1
    4
    A Star is Born (2018)
    $11,100,000
    3,431

    $165,634,566
    5
    5
    Halloween (2018)
    $11,015,000
    3,775

    $150,408,705
    3
    6
    Venom (2018)
    $7,850,000
    3,067

    $198,663,348
    5
    7
    Smallfoot
    $3,805,000
    2,002

    $77,484,301
    6
    8
    Goosebumps 2: Haunted Halloween
    $3,700,000
    2,828

    $43,832,316
    4
    9
    Hunter Killer
    $3,525,000
    2,720

    $12,965,116
    2
    10
    The Hate U Give
    $3,400,000
    1,507

    $23,460,924
    5

    • ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: US Box Office: Η προσωπικότητα του Freddie Mercury ήταν αρκετή Rating: 5 Reviewed By: Konstantinos
    Scroll to Top