• Latest News

    Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2018

    Κριτική: RV: Resurrected Victims (2017)




    Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν, τα (αστυνομικά) θρίλερ είναι μία από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες στον κορεάτικο κινηματογράφο, περιλαμβάνοντας πληθώρα τίτλων. 
    Παρόλα αυτά, το «RV: Resurrected Victims» καταφέρνει να ξεχωρίσει χρησιμοποιώντας το στοιχείο του φανταστικού και κυρίως επειδή το παρουσιάζει σαν να είναι κάτι το τελείως λογικό.

    Το σενάριο είναι βασισμένο στη νουβέλα του Park Ha-ik «It is over» και στρέφεται γύρω από έναν εισαγγελέα, τον Seo Jin-hong, του οποίου η μητέρα δολοφονήθηκε πριν από 7 χρόνια, μεταμορφώνοντας τον σε έναν πραγματικό τιμωρό, πάντα πρόθυμο να απονείμει τις μεγαλύτερες ποινές στους εγκληματίες. 
    Ταυτόχρονα, συνεχίζει να ερευνά τον θάνατο της μητέρας του, καθώς δεν είναι ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα της αστυνομικής έρευνας. 

    Ξαφνικά όμως η μητέρα του, Myeong-sook, επιστρέφει στη ζωή και φαίνεται να θέλει να δολοφονήσει τον Jin-hong. 
    Λίγο αργότερα, αποκαλύπτεται πως παρόμοιες υποθέσεις έχουν εμφανιστεί ανά τον κόσμο, με μια σειρά από θύματα δολοφονιών να επανέρχονται στη ζωή, ζητώντας εκδίκηση από τους δολοφόνους τους. 
    Βασιζόμενη σε αυτό το γεγονός, η Lee Soo-hyneon, μία υψηλά ιστάμενη ποινικός επιθεωρητής, ξεκινά να ερευνήσει την υπόθεση, πιστεύοντας πως ο Jin-hong έχει ανάμειξη στον φόνο της μητέρας του. 
    Όσο η ιστορία εξελίσσεται, μια σειρά μυστικών αποκαλύπτεται.

    Η σκηνοθεσία του Kwak Gyeon-taek είναι καταπληκτική, καθώς ξετυλίγει σταδιακά τα πέπλα των μυστικών και των παρεξηγήσεων, προκειμένου να φτάσει σε μια σοκαριστική αλήθεια. 
    Αυτό που γίνεται προφανές και με ασυνήθιστο τρόπο, είναι πως το γεγονός της ανάστασης δεν εξετάζεται σχεδόν καθόλου, παρά χρησιμοποιείται προκειμένου να συνεχιστεί η ιστορία, σαν να είναι κάτι το εντελώς φυσιολογικό, σε μία υπόθεση που είναι κάθε άλλο παρά αυτό... 



    Καθώς οι ανατροπές ακολουθούν η μία την άλλη, ο Kwak καταφέρνει να διατηρήσει μια αίσθηση αγωνίας και αποπροσανατολισμού, παρόμοια με αυτήν την οποία βιώνει ο πρωταγωνιστής, καθώς μαθαίνει περισσότερα για την ζωή του. 
    Με αυτόν τον τρόπο, το σενάριο γίνεται αρκετά πολύπλοκο, αλλά ο συνδυασμός σκηνοθεσίας και μοντάζ το αποτρέπει από το να γίνει χαοτικό, παρ όλη την πληθώρα των ανατροπών στην πλοκή.

    Ένα από τα μεγαλύτερα ατού της ταινίας είναι η αποδόμηση του Seo Jin-hong από έναν «ακλόνητο απόστολο» της δικαιοσύνης, σε ένα ψυχολογικό ράκος, καθώς μαθαίνει την αλήθεια σχετικά με το παρελθόν του, τον φόνο και τις πράξεις της μητέρας του. 
    Η ταινία περιλαμβάνει φυσικά και τις υποχρεωτικές μελοδραματικές σκηνές, αν και σε αυτήν την περίπτωση, είναι περιορισμένες στο τέλος της ταινίας.

    Ο Rae-won Kim (Sunflower) δίνει μια πειστική ερμηνεία στον ρόλο του πρωταγωνιστή, του οποίου η καθοδική πορεία είναι το καλύτερο σημείο της. 
    Η Kim Hae-sook είναι καταπληκτική στον ρόλο της μητέρας, με τις σκηνές στις οποίες γίνεται βίαια να είναι αριστουργηματικές. 
    Η Jeon Hye-jin-II σαν Lee Soo-hyeon είναι επίσης καλή στον ρόλο της δυναμικής γυναίκας που αναγκάζεται να αντιμετωπίσει δυνάμεις έξω από τη λογική της, μόνο με την αποφασιστικότητα και την ευφυΐα της.

    Το"RV: Resurrected Victims", είναι μια πάρα πολύ διασκεδαστική ταινία , που καταφέρνει να κρατήσει την αγωνία  μέχρι το τέλος, μέσα από ένα συνδυασμό στοιχείων θρίλερ και τρόμου.

    Παναγιώτης Κοτζαθανάσης.


    • ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Κριτική: RV: Resurrected Victims (2017) Rating: 5 Reviewed By: Panos Kotzathanasis
    Scroll to Top