F Ελληνικό Box Office: Τα κόμικ για μικρούς και μεγάλους και ο καλλιτεχνικός τρόμος - FilmBoy Ελληνικό Box Office: Τα κόμικ για μικρούς και μεγάλους και ο καλλιτεχνικός τρόμος - FilmBoy
  • Latest News

    Ελληνικό Box Office: Τα κόμικ για μικρούς και μεγάλους και ο καλλιτεχνικός τρόμος


    Ούτε μία, ούτε δύο… 
    Δέκα νέες ταινίες βγήκαν στις αίθουσες τη περασμένη Πέμπτη, αλλά αν δεν ήταν και πάλι οι μικροί μας φίλοι να σηκώσουν τα νούμερα, θα κλαίγαμε …επί δέκα.
    Από τα 120.677 εισιτήρια του τετραημέρου, τα 52.324 ανήκουν στα Στρουμφάκια, που κατέκλυσαν και πάλι τις αίθουσες πανελλαδικά (σε 147 αίθουσες παίζονταν), κάτι που, ειλικρινά, με δυσκολεύει να καταλάβω κατά πόσο είναι επιτυχία ή όχι.
    Ναι, αναλογικά με άλλα παιδικά μπορούμε να το συγκρίνουμε (όλα σε τόσες αίθουσες βγαίνουν πια), αλλά όταν μια ταινία παίζεται σε τόσες πολλές αίθουσες, χάνεται το μέτρο και η ευκαιρία να γεμίσουν ακόμη περισσότερο περισσότερες αίθουσες.

    Επίσης, δε μπορείς να πάρεις στα σοβαρά έναν Μέσο Όρο, όταν βγαίνει από τόσες πολλές αίθουσες, διασκορπισμένες ανά την Ελλάδα, με διαφορετικά χαρακτηριστικά η καθεμία.
    Πάντως, από τις 147 αίθουσες, οι 29 ήταν 3D, και έκαναν 8.172 εισιτήρια.
    Εγώ ακόμη δε ξέρω αν τα 4χρονα FilmBoy Jr. και FilmGirl θα μπορέσουν να δουν τρισδιάστατα μια ταινία, και θα το αποφύγω για κανα χρόνο ακόμα.

    Σε 29 3D αίθουσες έπαιζε και το πολυσυζητημένο και πολυδιαφημισμένο Ghost in the Shell, αλλά εκεί φάνηκε πως ήταν χαμένος κόπος (και κόστος).
    Μόλις 2.171 άνθρωποι ήθελαν να δουν την (υποψία γυμνού) Scarlett (μη λέμε τα ίδια, τι εννοείται ‘ποια Scarlett’;) σε τρεις διαστάσεις, αλλά και τα 17.060 εισιτήρια που έκανε συνολικά σε …105 αίθουσες παρακαλώ, δεν τα λες καθόλου επιτυχία.
    Κάθε άλλο, ειδικά για μια ταινία που πήρε γενικά καλές κριτικές, διαφημίστηκε πολύ, βασίζονταν σε κόμικ και είχε και τη Scarlett (…) σε high tech action heroine.

    Η μίνι έκπληξη έγινε με τη Dalida: 4.363 εισιτήρια σε 13 αίθουσες (οι 11 στην Αθήνα).
    Δε περίμενα τόσο ενδιαφέρον για μια γαλλική μουσική βιογραφία, αλλά ποιος είμαι εγώ για να κρίνω πάντα σωστά.

    Και πάμε στα σκληρά.
    Δε ξέρω να σας πω γιατί το The Shack, μια ταινία που φλέρταρε έντονα με τη θρησκευτική κατήχηση (σε ακραίο βαθμό μάλιστα), βγήκε σε τόσες πολλές αίθουσες (33, οι 17 στην Αθήνα), σε μια χώρα που δε φημίζεται και για την κινηματογραφική της συμπάθεια στα θρησκευτικά φιλμ.
    Η πανωλεθρία ήταν αναμενόμενη νομίζω, γιατί με τα 2.236 εισιτήρια μάλλον αυτός ο χαρακτηρισμός του αξίζει.

    Η απογοήτευση όμως ήρθε με τις δύο ταινίες τρόμου που βγήκαν μαζί.
    Και αν για το Devil’s Candy (1.205 εισιτήρια σε 18 αίθουσες, μόνο 5 όμως στην Αθήνα!) μπορείς να βρεις κάποιες δικαιολογίες που να στέκουν σοβαρά (η ταινία είχε διαρρεύσει μήνες τώρα, το θέμα ήταν κάπως βαρύ ακόμα και για ταινία τρόμου, οι κριτικές ήταν συγκρατημένες), συγχωρέστε με αλλά για το Raw δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.

    Από την Κυριακή ήξερα ότι δεν πάει καλά, αλλά δεν φανταζόμουν τις πραγματικές διαστάσεις του κακού: 1.001 εισιτήρια σε 9 αίθουσες (οι 8 στην Αθήνα)!
    Μιλάμε για την δεύτερη καλύτερη ταινία τρόμου της χρονιάς (την πρώτη καλύτερη την έχουμε ως ταινία έναρξης στις ΝΥΧΤΕΣ ΤΡΟΜΟΥ το Μάιο, ακριβώς όπως είχαμε και πέρυσι το The Witch …ανακοινώσεις σε λίγες μέρες), που πέρασε και ως arthouse horror, είχε τη ‘στάμπα’ του δράματος, δεν υπήρχε διαθέσιμη πουθενά από όσο ξέρω, και πήρε πολύ καλές κριτικές.
    Δεν έχω ιδέα τι μπορεί να πήγε στραβά σε αυτό.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι, αν καθυστερούσε η ημερομηνία της και το είχαμε πρεμιέρα στις ΝΥΧΤΕΣ ΤΡΟΜΟΥ το Μάιο, πιο πολλά θα κάναμε εκεί.
    Αφήστε που μετά, αν έβγαινε στις αίθουσες θα είχε πολύ καλύτερη τύχη αφού θα ακουγόταν πολύ στα promo του φεστιβάλ.

    Δε τελειώσαμε όμως με τις πρεμιέρες.
    Το Trespass Against Us κατάφερε να μην πιάσει ούτε οχτακόσια εισιτήρια σε 13 αίθουσες (784 για την ακρίβεια), κάτι περισσότερο από τα 703 εισιτήρια του γαλλικού Orpheline αλλά σε μόλις 5 αίθουσες στην Αθήνα.
    Δε μπορεί να γίνει σύγκριση βέβαια…

    Τέλος, υπήρξαν και 321 άνθρωποι που πήγαν να δουν το The Great Utopia στις 3 αίθουσες που το παίζανε.
    Οι φήμες πως σύσσωμο το ΚΚΕ παρευρέθηκε σε αυτές τις αίθουσες, είναι ανεπιβεβαίωτες.
    Αυτά.


    Τετραήμερο 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου 2017

    A/A TAINIA ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΣΥΝΟΛΟ
    1 Smurfs 3 52.324   52.324
    2 Beauty And The Beast (2017) 18.391 148.464
    3 Ghost In The Shell 17.060   17.060
    4 Get Out   6.322   51.273
    5 Dalida   4.363     4.363
    6 Power Rangers   3.556   19.375
    7 Kong: Skull Island   3.220   98.696
    8 Logan   2.483 181.037
    9 The Shack   2.236     2.236
    10 Suburra   1.419     6.277

    • ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Ελληνικό Box Office: Τα κόμικ για μικρούς και μεγάλους και ο καλλιτεχνικός τρόμος Rating: 5 Reviewed By: Konstantinos
    Scroll to Top