F Ελληνικό Box Office: Ο τρόμος ...της έξυπνης διανομής - FilmBoy Ελληνικό Box Office: Ο τρόμος ...της έξυπνης διανομής - FilmBoy
  • Latest News

    Ελληνικό Box Office: Ο τρόμος ...της έξυπνης διανομής


    Τα νούμερα του τετραημέρου 29 Οκτωβρίου με 1η Νοεμβρίου κατέδειξαν τρεις ουσιαστικούς νικητές – δύο θετικούς και έναν με αρνητικό αντίκτυπο στην πολύπαθη ελληνική βιομηχανία του σινεμά.

    Πρώτος και αδιαφιλονίκητος νικητής …ο τρόμος.
    Γιατί, πόσες φορές στα τελευταία χρόνια έχετε δει τις τρεις πρώτες ταινίες στο box office να σχετίζονται με το σινεμά τρόμου;

    Ο Guillermo del Toro παίρνει την εκδίκησή του από ένα κοινό (το ελληνικό) που του έχουν μάθει να πειρατεύει τις ταινίες τρόμου που θέλει να δει και όχι να τις βλέπει στην αίθουσα.

    Εκτός από το σπάνιο γεγονός ότι την 2η εβδομάδα του το Crimson Peak παίχθηκε σε περισσότερες αίθουσες απ’ότι την 1η (61 έναντι 59), τα 60.000 εισιτήρια σε 10 μόλις ημέρες πρέπει να είναι από τα υψηλότερα σκορ ταινίας καθαρού τρόμου τα τελευταία πολλά χρόνια.
    Ούτε το Cabin in the Woods δε νομίζω ότι το πέτυχε.

    Μια χαρά μου φαίνονται κα τα εισιτήρια του The Last Witch Hunter που ακολουθεί στην 3η θέση.
    Κι αν τα 14.000 εισιτήρια σε 41 αίθουσες σας ακούγονται κάπως (350 ανά αίθουσα είναι, μια χαρά), σκεφτείτε πως έπεσε πάνω στην επιτυχία ενός άλλου θρίλερ (άρα το κοινό λογικά μοιράστηκε) και πως οι προσδοκίες ήταν μικρές (ο Vin Diesel πουλάει μόνο όταν οδηγεί).

    Ποιος …τρόμος βρίσκεται στη 1η θέση, ρωτάτε;
    Μα το Hotel Transylvania 2 φυσικά, που συνεχίζει για 3η εβδομάδα να παίζεται όπου υπάρχει αίθουσα (117 αίθουσες) και με άλλα 26.500 εισιτήρια να ξεπερνάει τα 100 (108.000 εισιτήρια).

    Ο άλλος νικητής του box office αυτής της εβδομάδας είναι …η έξυπνη διανομή.
    Εκ του ασφαλούς βέβαια… Και εξηγώ.

    Το Lobster άνοιξε την 1η εβδομάδα σε 8 αίθουσες μόνο, κι έσκισε.
    11.000 εισιτήρια τετραήμερο, ουρές στα γκισέ, σούσουρο στα social media …άντε πάμε να το δούμε κι εμείς, κι ας πρόκειται για μια μέτρια ταινία.

    Κι έλεγα τότε ‘κάτι μου λέει ότι οι 8 θα γίνουν περισσότερες την επόμενη βδομάδα’.
    Αμ δε!
    9 τυχερές αίθουσες έπαιζαν το Lobster τη 2η εβδομάδα, κι έκανε άλλα 9.000 εισιτήρια (σύνολο 28.000 σε 10 μέρες).

    Πολύ έξυπνη κίνηση της διανομής.
    Έτσι πρέπει να κάνουν όλοι για κάθε ταινία που σε κανονικές συνθήκες, το ταβάνι της είναι περίπου τα μισά (~15.000).

    Από την άλλη, το κοινό που θα πήγαινε σίγουρα να δει τη νέα ταινία του Λάνθιμου, ήταν αυτό.
    Ας την έβγαζαν σε 1 μόνο αίθουσα, να έκαναν 5.000 την ημέρα και να ζούσαμε στιγμές 60’s (5.000 σε μια ημέρα έκανε το ΠΑΛΛΑΣ στο Παγκράτι με τον Μπακαλόγατο, όπως μου έλεγε ο κ. Ματθαίος).

    Παράλληλα όμως με την έξυπνη διανομή, νίκησε και η …επίμονη κι εκβιαστική διανομή.
    Πώς βρέθηκαν 36 αίθουσες να παίξουν την ταινία που έκλεισε όλη την Αττική την προηγούμενη βδομάδα, δε γνωρίζω.
    …Φαντάζομαι όμως.
    Βέβαια, οι 28 από τις 36 είναι Θεσσαλονίκη κι επαρχία, και μόνο 8 δύστυχοι έμειναν παγιδευμένοι στην Αθήνα, αλλά και πάλι…

    Εκβιαστικά ή όχι, ο Κλέαρχος, η Μαρίνα κι ο Κοντός έφτασε τα 30.000 εισιτήρια!
    …30.000 σινεφίλ λιγότεροι από δω και πέρα στο ελληνικό σινεμά.
    Γιατί, άντε να τους πείσεις αυτούς να ξαναπάνε σε ελληνική κωμωδία.

    Για τις Μαριονέτες περίμενα κάτι παραπάνω από τα 4.500 εισιτήρια σε 16 αίθουσες πανελλαδικά.
    Όχι πολύ παραπάνω, αλλά λίγο ακόμα το ήθελα.

    Στις υπόλοιπες πρεμιέρες, το 45 Years έκανε 5.600 σε 8 Αθηναϊκές αίθουσες, ενώ το Antigang (ποιο;), που δεν ακούστηκε καθόλου, 1.100 σε 7 αίθουσες. 


    A/A TAINIA ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΣΥΝΟΛΟ
    1 Hotel Transylvania 2 26.531 107.764
    2 Crimson Peak 14.435 60.002
    3 The Last Witch Hunter 14.361 14.361
    4 No Escape 11.022 11.022
    5 Pan 10.003 38.205
    6 Lobster 8.968 28.104
    7 Youth 6.791 32.206
    8 Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο Κοντός 6.614 29.842
    9 Burnt 5.959 22.118
    10 Minions 5.766 273.777


    • ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Ελληνικό Box Office: Ο τρόμος ...της έξυπνης διανομής Rating: 5 Reviewed By: Konstantinos
    Scroll to Top