F Η επιρροή και η ‘τρέλα’ του φαινόμενου «Comic-Con»! - FilmBoy Η επιρροή και η ‘τρέλα’ του φαινόμενου «Comic-Con»! - FilmBoy
  • Latest News

    Η επιρροή και η ‘τρέλα’ του φαινόμενου «Comic-Con»!

    Γράφει ο Αργύρης Σταματόπουλος. 


    Πάνε 41 χρόνια από τότε που στο San Diego ξεκίνησε ένα μικρό convention από και προς άτομα που τους άρεσε να συλλέγουν κόμικς, να συζητάνε για τα αγαπημένα τους ενδιαφέροντα και γενικά να περνάνε την ώρα τους, σαν χόμπι.

    Τα χρόνια όμως περάσανε και μέσα σε αυτές τις τέσσερεις δεκαετίες το Comic-Con έχει πάρει τεράστιες eventικές διαστάσεις και πλέον κάθε εταιρεία παραγωγής που θέλει να κάνει μια γερή προώθηση στη δουλεία της εμπιστεύεται το Comic-Con.

    Εκατοντάδες περίπτερα, stands, βιτρίνες αίθουσες, τεχνικοί και πάνω από όλα αμέτρητοι fans που κατακλύζουν κατά ορδές το San Diego και το συνεδριακό κέντρο.

    Επόμενο είναι λοιπόν να έχουν παιχτεί και τρελά σκηνικά κάποιες χρονιές. 

    Δεν θα ήταν και απίθανο να μην υπάρχουν και τέτοιες καταστάσεις με τόση κοσμοσυρροή;

    Για να θυμηθούμε αμέσως-αμέσως μερικές τέτοιες καταστάσεις…

    -Το preview του Avatar (2009) 


    Μπορεί να είναι ο πιο ευρηματικός σκηνοθέτης του χώρου.

    Μπορεί η ταινία του ‘Τιτανικός’ να είναι η εμπορικότερη όλων των εποχών.

    Ωστόσο ο James Cameron, αφού δούλεψε για δεκατέσσερα χρόνια σε πλήρη μυστικότητα για το Avatar, ήθελε να εμφανίσει το υλικό του πρώτα στους παρευρισκόμενους του Comic-Con, και από κει να διαδοθεί και να εξαπλωθεί στον πλανήτη.

    Που αλλού θα μπορούσε να βρει πιο πορωμένο και active κοινό από τους fans?

    -Το cast & crew των ‘Εκδικητών’ (2010) 


    Η Marvel έχει πάρει αμπάριζα όλους τους τίτλους της και τους κάνει ταινίες, οπότε πολλοί θα θεωρούσαν ως φυσικό επακόλουθο να βγουν στο πανί και οι Avengers.

    Φανταστείτε λοιπόν ένα χώρο στον οποίο είναι μαζεμένοι αμέτρητοι κομιξάδες, τι γίνεται όταν αυτό το κοινό αντικρίζει μαζεμένους Downey, Hemsworth, Jackson, Evans, Johansson, Ruffalo, Renner, γνωστούς από τους super hero ρόλους τους, και να ανακοινώνουν ότι θα συνεργαστούν μαζί για την ταινία.

    Πανικός!

    -Οι υπερβολικά υπερβολικές παρουσίες (2010) 


    Το ‘Tron Legacy’ ή το ‘Sucker Punch’ ήταν από τις λιγότερο ‘διακριτικές’ παρουσίες στην έκθεση.

    Αυτό φαίνεται με τα λεφτά που ξόδευαν σε διαφημιστικά επιτεύγματα, όπως posters που πιάνεται ο σβέρκος σου για να τα δεις από πάνω ως κάτω και φουτουριστικές φωσφορίζουσες μηχανές.

    Και να πω ότι είχαν και τα αναμενόμενα εισπρακτικά αποτελέσματα?

    Αλλά όλα τα λεφτά πήγαν για το οφθαλμόλουτρο των geeks στο Comic-Con!

    -Η εισβολή του Twilight (2008-ongoing) 


    Είσαι comic fan…

    Περπατάς αμέριμνος και εκστασιασμένος στους διαδρόμου του κτιρίου στο San Diego…

    Γελάς και θαυμάζεις τα περίπτερα και τις βιτρίνες γύρω σου…

    …όταν ξαφνικά έρχεται προς το μέρος σου μια τεράστια μάζα από κορίτσια που λατρεύουν τον Edward Cullen (a.k.a …ναι αυτόν τον Pattinson) έτοιμα να σε ποδοπατήσουν!

    Αυτό είναι το αποτέλεσμα του τι γίνεται όταν το Hollywood εκμεταλλεύεται τους fans των κόμικς ως πιθανούς αγοραστές εισιτηρίων του κινηματογράφου.

    Και ο αγώνας για την επιβίωση από τις Παττινίτσες συνεχίζεται…!

    -Ο Christopher Nolan και το κυνήγι του χαμένου … ‘Σκοτεινού Ιππότη’ (2007) 


    Αυτός ο άνθρωπος είναι μοναδικός.

    Εκτός από τη βήμα-βήμα προώθηση του ‘Dark Knight’ στο internet, στο Comic-Con πραγματικά τους τρέλανε όλους.

    Με γρίφους και περιπέτειες έβαλε όλους τους fans να τρέχουν σε ολόκληρο το San Diego για να ψάχνουν για στοιχεία, φανέρωνε clues για την ταινία στον… ουρανό (μέχρι και το ‘τηλέφωνο’ του Joker!) και έκανε ένα στρατό από fans να βάψουν τα πρόσωπα τους στο make-up του Heath Ledger!

    Τι κυνήγια χαμένων θησαυρών και ιστορίες…!?

    Ο Nolan σήκωσε μια ολόκληρη πόλη στο πόδι!

    -Βγήκαν τα μαχαίρια! (2010) 


    Όσο περνάνε τα χρόνια το Comic-Con θα είναι όλο και πιο πολυπληθές.

    Αυτό καμιά φορά δεν αποδεικνύεται και το καλύτερο, καθόσον ο χώρος που εξασφαλίζει ο κάθε παρευρισκόμενος για τον εαυτό του, όλο και περιορίζεται.

    Και δεν θέλει πολύ το πράγμα για να ξεφύγει.

    Πέρσι, σε ένα panel της Universal, δυο άτομα τσακώθηκαν άγρια για μια αδειανή θέση.

    Ο καβγάς όμως δεν περιορίστηκε στα λόγια, αφού ο ένας από τους δύο παρευρισκόμενους έβγαλε ένα στυλό και κάρφωσε τον άλλο στο πρόσωπο.

    Βέβαια, αμέσως απομακρύνθηκαν αμφότεροι, ο ένας από τις αρχές και ο άλλος για να του παρασχεθεί άμεσα βοήθεια, αλλά με την τρέλα και τον ενθουσιασμό που κυκλοφορούν καμιά φορά στο εκθεσιακό κέντρο, πρέπει να υπάρχει προσοχή.

    -Το φαινόμενο Iron-Man (2007) 


    Η συνταγή της επιτυχίας:

    Πάρτε έναν αγαπημένο επί δεκαετίες comic ήρωα,

    Προσθέστε έναν ηθοποιό με χρόνιο πρόβλημα εθισμού σε ουσίες,

    Μπόλικες high-tech εφευρέσεις και τρομερά γραφικά,

    Και τον Jon Favreu να εμφανίζεται από το πουθενά και να παρουσιάζει χωρίς κανείς να το περιμένει το μυστικό, Comic-Con αποκλειστικό, πρώτο trailer του Iron-Man.

    To αποτέλεσμα, από το mix αυτό, είναι υπέρμετρος ενθουσιασμός (πανζουρλισμός θα έλεγα) στην αίθουσα προβολής και παγκόσμια εισπρακτική επιτυχία.

    Σαν υιός, η έκπληξη και η αποδοχή για το blockbuster εξαπλώθηκαν στη Δυτική Ακτή, από κει σε όλη την Αμερική και εν τέλει σε όλο τον πλανήτη!

    Το πιο τρανό παράδειγμα της τρέλας αλλά και της επιρροής που ασκεί το κοινό του Comic-Con.

    Για να δούμε, λοιπόν, και αυτές τις μέρες τι θα συμβεί στο San Diego από αυτά που περιμένουμε να συμβούν?
    • ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Η επιρροή και η ‘τρέλα’ του φαινόμενου «Comic-Con»! Rating: 5 Reviewed By: Konstantinos
    Scroll to Top