• Latest News

    Τρίτη, 24 Ιουλίου 2018

    Ελληνικό Box Office: Καλοκαίρι στις αίθουσες για το Mamma Dio!


    Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, 50 άνθρωποι έχουν επίσημα βρεθεί νεκροί και αναμένονται κι άλλοι, από αυτή τη κόλαση στην Αττική.
    Όλοι φτιάξαμε την εικόνα των οικογενειών που αγκαλιαστήκανε περιμένοντας να καούνε, εκεί στο χωράφι στο Μάτι, και αυτή η εικόνα θα μας στοιχειώνει για πολύ καιρό.
    Εύχομαι οι υπεύθυνοι (αν υπάρχουν) να τις βλέπουν κάθε μέρα στον ύπνο τους, να μην βρουν ηρεμία ξανά ποτέ στην υπόλοιπη ζωή τους.
    Κάτι τέτοιες στιγμές νοιώθουμε άβολα όλοι εμείς που ασχολούμαστε με ασήμαντα πράγματα σε σχέση με την ανθρώπινη ζωή, όπως το σινεμά.
    Πρέπει λέει, να κάτσω να γράψω για το πόσοι πήγαν να δουν το Mamma Mia.
    Συγχωρήστε το διαδικαστικό ύφος του κειμένου, αλλά δεν έχω άλλο.

    Η σύγκριση με το πρώτο Mamma Mia είναι νομίζω χαρακτηριστική του πώς ήμασταν και που πάμε.
    Την ίδια εποχή πριν 10 χρόνια, το Mamma Mia άνοιξε με 131.000 εισιτήρια και έκλεισε κάπου στα 620.000.
    Το Mamma Mia! Here We Go Again άνοιξε με 68.945 εισιτήρια σε 169 αίθουσες σε όλη την Ελλάδα (οι 86 στην Αθήνα).
    Και βέβαια, πανηγυρίζουμε, μιας και αυτά τα εισιτήρια τα κόβουν συνήθως όλες οι ταινίες μαζί, ειδικά στους θερινούς μήνες.

    Το Bookshop είχε καλή αύρα πριν τις κριτικές, καλούτσικο promo από το ελληνικό γραφείο, και πιθανόν να τραβούσε περισσότερο κοινό αν δεν είχε …κοινό target group με το Mamma Mia.
    Και εξηγούμαι.
    Το Bookshop είναι μία σινεφίλ ταινία με γυναίκα πρωταγωνίστρια, που έχει βιβλιοπωλείο.
    Και τα τρία στοιχεία (άλλο πολύ άλλο λιγότερο) είναι κινηματογραφικά αγαπημένα του γυναικείου κοινού.
    Αν πάρουμε ως βάση το γεγονός ότι στην Αμερική το 85% του κοινού που παρακολούθησε το Mamma Mia Here We Go Again ήταν γυναίκες, και θεωρήσουμε ότι κι εδώ κάτι παρόμοιο συνέβη (δυστυχώς δεν υπάρχουν τέτοιες αναλύσεις και στατιστικά στην Ελλάδα), ίσως πολλές γυναίκες να τιμούσαν το Bookshop αν δεν πήγαιναν στο Mamma Mia 2.
    Επαναλαμβάνω όμως, αυτά είναι εικασίες δικές μου που βασίζονται στο δικό μου σκεπτικό και σε μερικά δεδομένα εξ Αμερικής.
    Και πάλι, τα 4.737 εισιτήρια στις 11 αίθουσες της Αθήνας είναι ένα καλό νούμερο.
    Απλά, η επαρχία και η Θεσσαλονίκη χαλάνε το συνολικό (5,443 σε 20 αίθουσες συνολικά).

    Η επανέκδοση του Il Postino πήγε καλά (1.858 εισιτήρια σε 4 αίθουσες) και επιβεβαιώνεται το ότι μετράει ποιος το παίζει.
    Το Il Postino έπαιξε κατά βάση σε καλές αίθουσες, που …και καραγκιόζη να έπαιζαν, θα έκαναν εισιτήρια.
    Ακόμα και τα 747 εισιτήρια (σε 2 αίθουσες) που έκανε το Secret Ingredient θεωρούνται καλά σχετικά.
    Τέλος, μας ήρθε ενημέρωση πως ο 20ος μου Αιώνας έκανε 999 εισιτήρια μόνο στο Ριβιέρα.
    Δε ξέρω αν έκανε κάνα μεταπτυχιακό σεμινάριο το ΜΙΤ στο Ριβιέρα, αλλά 1.000 άτομα (παρά έναν…) σε τέσσερις μέρες σε μία αίθουσα για μια τόσο δύσκολη ταινία, κατατάσσει την Ελλάδα στη χώρα με τους πιο σοφιστικέ σινεφίλ του κόσμου. 
    Αλλιώς, δεν εξηγείται.

    Συνολικά 122.993 άνθρωποι πήγαν σινεμά αυτό το τετραήμερο.
    Καλό σινεμά.

    Τετραήμερο 19-22 Ιουλίου 2018

    A/A TAINIA ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΣΥΝΟΛΟ
    1 Mamma Mia! Here We Go Again 68.945   68.945
    2 Hotel Transylvania 3 16.880 100.712
    3 American Animals   8.247   24.681
    4 The Bookshop   5.443     5.443
    5 Ant-Man And The Wasp   4.074   50.583
    6 Skyscraper   3.607   17.768
    7 C'est La vie   3.395   32.907
    8 The Incredibles 2   2.562 147.861
    9 Crooked House   2.411   37.175
    10 Il Postino   1.858     1.858
    • ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Ελληνικό Box Office: Καλοκαίρι στις αίθουσες για το Mamma Dio! Rating: 5 Reviewed By: Konstantinos
    Scroll to Top